Obchodní podmínky

Obchodní podmínky přihlášky k účasti na vzdělávacích akcích

 

  1. EVIDENCE PŘIHLÁŠEK

    1. K přihlášení na vzdělávací akci využijte on-line přihlášku.
    2. Přihlášky jsou evidovány v došlém pořadí.
    3. Zařazeným zájemcům je potvrzena účast elektronicky na uvedenou e-mailovou adresu. Nejpozději tři pracovní dny před dnem konání akce účastníci obdrží pozvánku s rekapitulací organizačního zajištění vč. upřesnění místa konání.
    4. Při obsazení vzdělávací akce nezařazené zájemce obratem informujeme, nabízíme náhradní termín a dále je informujeme o připravovaných akcích.
    5. V případě zrušení vzdělávací akce z důvodu malého počtu účastníků nebo při změně lektora, data nebo místa konání vzdělávací akce přihlášené účastníky obratem informujeme.
    6. Pokud pozvánku na vzdělávací akci nebo informaci o zrušení vzdělávací akce neobdržíte, kontaktujte nás.
       
  2. JAK UPLATNIT ZVÝHODNĚNOU CENU V ON-LINE PŘIHLÁŠCE

    1. K uplatnění zvýhodněné ceny označené v nabídce *) zvolte v menu „Uplatňuji slevu“ možnost "adept certifikace" nebo certifikovaný účetní nebo IFRS specialista nebo člen Svazu účetních ČR. Do příslušného pole uveďte číslo Vašeho certifikátu nebo registrační číslo v systému certifikace účetních nebo číslo diplomu IFRS specialista nebo číslo karty člena SÚ.
    2. K uplatnění zvýhodněné ceny označené v nabídce **) zvolte v menu „Uplatňuji slevu“ možnost člen KCÚ. Do příslušného pole uveďte číslo Vašeho certifikátu.
       
  3. ÚHRADA VLOŽNÉHO

    1. Na základě elektronické přihlášky Vám bude vystavena faktura k úhradě a zaslána na Vaši e-mailovou adresu.
    2. Vložné můžete uhradit platebním příkazem prostřednictvím svého peněžního ústavu. Platba v hotovosti není možná.
    3. Při platbě neopomeňte uvést variabilní symbol placené vzdělávací akce (pětimístné číslo, které je v nabídkovém katalogu označeno zkratkou VS), název a adresu plátce.
    4. Vložné zahrnuje podkladové materiály pro účastníky, nealkoholické nápoje (káva, čaj, minerální voda), drobné občerstvení.
       
  4. BANKOVNÍ SPOJENÍ ICSÚ
    Fio banka, a.s. - číslo účtu: 2501726706/2010 (nový účet od 12/2019),                                                  
    UniCredit Bank Czech Republic, a.s. - číslo účtu: 0208280005/2700 (účet bude od 07/2020 zrušen).
     

  5. STORNOVACÍ PODMÍNKY
    Stornování přihlášky akceptujeme pouze písemně. V případě, že dojde ke stornování vzdělávací akce ze strany účastníka tři nebo dva pracovní dny před zahájením akce, stornovací poplatek činí 50 % ceny vložného. V případě zrušení účasti jeden pracovní den nebo v den akce, vložné se nevrací. U vícedenních akcí mohou být stornovací podmínky upraveny.

  6. MÍSTO KONÁNÍ
    Vzdělávací akce se konají především v učebnách Institutu - Vinohradská 2022/125, Praha 3. O jiném místě konání informujeme účastníky vzdělávací akce na stránkách a v pozvánce.
     

  7. OCHRANA OSOBNÍCH DAT
    Institut certifikace Svazu účetních, a.s. vede databázi klientů s údaji nezbytnými pro zajištění služeb a nabídky vzdělávání (příjmení, jméno, adresa a u rekvalifikačních kurzů rodné číslo). Z tohoto důvodu je Institut registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod č. 00002922/002 – jednání o smluvním vztahu, plnění smlouvy uzavřené oznamovatelem, nabízení obchodu a služeb subjektům údajů.

    Institut nesdělí osobní údaje klienta bez jeho souhlasu třetí osobě vyjma případů zaslání nabídky vzdělávání prostřednictvím zasilatelské společnosti (rovněž registrované u ÚOOÚ) nebo pokud tato povinnost nevyplývá ze zákona.

Nacházíte se ve složce: ICÚ > ICU Praha > VZDĚLÁVÁNÍ > Obchodní podmínky

© 2020 INSTITUT CERTIFIKACE SVAZU ÚČETNÍCH, a.s. | Mapa stránek | Stránky používají redakční systém i-servis.cz