Odborné semináře a kurzy

Konference “Digitalizace daní a účetnictví v České republice“


Komora certifikovaných účetních a Komora daňových poradců České republiky pořádají společnou konferenci na téma automatizace a digitalizace daní a účetnictví. Konference se zaměří na informace z legislativy a státní správy, zkušenosti z poradenských firem a budoucí vývoj a profesní využitelnost technologií.

Cílem konference je ve třech panelech seznámit účastníky s nejnovějšími informacemi z oblasti digitalizace státní správy, trendy a zkušenostmi v oblasti digitalizace a automatizace daňového poradenství a účetnictví a očekávaným rozvojem technologií.

Konference je možné se zúčastnit prezenčně nebo se lze připojit na dálku a sledovat živý stream. 

 

Program

 

9:30 - 12:00

Digitalizace státní správy
Hodnocení procesu digitalizace z pohledu Finanční správy jako nejčastějšího partnera daňových poradců a účetních, pozornost bude věnována novému portálu MoJe daně a jeho dalšímu vývoji. Elektronická identita a její rozšíření doznaly řadu zásadních změn, jednou z nich je využívání bankovní identity, a to nejen v kontaktu se státní správou, ale i v soukromoprávním styku, kde se připravují další možnosti, které jsou (budou) k dispozici. Nebude chybět pohled ze soudcovské lavice, konkrétně z Nejvyššího správního soudu, který se v rámci řízení setkává s elektronickými písemnostmi a důkazy. Nemůže chybět ani vývoj a zhodnocení trendů bezpečnosti, resp. rizik, která s sebou digitalizace přináší.

Moderátor: Milan Vodička

Přednášející:

  • Jiří Fojtík - náměstek ministryně financí pro sekci finanční řízení a audit, MF ČR
  • Karel Šimka -  soudce NSS
  • Jan Blažek, předseda představenstva Bankovní identita, a.s. - "Využití BankID jako vzdáleného ověřování a digitálního podpisu ve finančnictví

12:00 - 13:00 

Přestávka na oběd

13.00 - 15:00 

Zkušenosti inovativních poradenských firem

Zkušenosti vybraných poradenských firem, které nejen fandí inovacím a chytrým řešením v oblasti účetnictví a daní, ale mají i praktické zkušenosti s jejich zaváděním a používáním. Digitální dokumenty a vytěžování informací je jen zlomek agendy, představena budou řešení, která automatizují daňové a účetní procesy s využitím umělé inteligence a dalších nástrojů. Příklady zefektivnění controllingu, reportingu, přípravy daňových přiznání u firem různých velikostí. Komunikace s klienty.

Moderátor: Robert Jurka

Přednášející:

  • Jaroslav Beneš, Deloitte - Ředitel I CTO v oddělení Daňového poradenství I Deloitte
  • Jan Zedník, EY - Associate Partner I Financial Accounting Advisory Services & Audit I EY
  • Jiří Majer a Jiří Rozvařil, Accace - Founder I Member of the Board I Partner I Accace - více k příspěvku
  • Tomáš Čech, ARROWS tax & accounting - Partner I ARROWS tax & accounting
  • Marcela Lonková, This One - CEO I Tax Advisor I This One
  • Lumir Boureanu, ETL Global - Product Group Manager I ETL Global

15:00 - 15:30

Přestávka na kávu

15:30 - 17:00

Trendy v technologiích a bezpečnosti
Informace k novým technologickým trendům a jejich přesahu do poradenských profesí včetně daňových poradců a účetních. Automatizace, robotizace, umělá inteligence, strojové učeni a bezpečnost, i tom budou diskutovat účastníci technologického panelu.

Moderátoři: Radek Neužil a Libor Vašek

Přednášející: 

  • Martin Cígler - CEO Solitea, a.s.
  • Ladislav Mejzlík  - děkan Fakulty financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze
  • Tomáš Mikolov - vědec v oboru umělé inteligence
  • Jana Jáčová - UOL Účetnictví
  • Lenka Nováková - ředitelka pro malé a střední podniky a korporátní zákazníky, Microsoft, s.r.o. 


Termín: 14.10. 2021

Počet hodin KPV: 6


Na tuto akci není možné odeslat přihlášku. Kurz již proběhl.

SPOLUPRACUJEME

Nacházíte se ve složce: ICÚ > ICU Praha > VZDĚLÁVÁNÍ > Odborné semináře a kurzy

© 2024 INSTITUT CERTIFIKACE SVAZU ÚČETNÍCH, a.s. | Mapa stránek | Stránky používají redakční systém i-servis.cz